Hola!

Aquest és l’espai on trobareu la informació general, la normativa i el formulari d’inscripció de la Fira de Reis 2022

Informació general

Dates de celebració
El dia 6 de gener

Horari
De 9 del matí a 2 de la tarda

Ubicació
Passeig Verdaguer

Localitat
Igualada (Barcelona)

Sectors participants
– Artesania
– Alimentació
– Planters
– Venda ambulant

Preus
– Metre lineal per a marxants general 20 €
– Metre lineal per a marxants de planters 15 €

Informació
Per a més informació podeu adreçar-nos un correu electrònic a general@firaigualada.org o bé al telèfon 938 040 102.

Normativa

1. Inscripció i Reserva

Per poder participar a Fira de Reis Igualada’22, cal disposar d’assegurança de responsabilitat civil i, en cas d’exposar o vendre productes alimentaris, disposar de carnet de manipulador d’aliments.

Els interessats en participar a Fira de Reis d’Igualada’22 han d’emplenar el FORMULARI PREINSCRIPCIÓ que suposa la reserva de l’espai. Les places son limitades. En cas de poder-hi participar rebreu confirmació i posteriorment s’haurà de fer-ne el pagament.

Els participants es comprometen a acceptar i a dur a terme les normatives de seguretat vigents de la Covid-19 que els seran enviades dies abans de l’esdeveniment.

Les preinscripcions cal fer-les abans del dia 10 de desembre.


Passos a seguir per a realitzar la inscripció i la reserva d’espai:

1. Omplir el formulari PREINSCRIPCIÓ FIRA DE REIS que trobareu més avall en aquesta mateixa pàgina.
2.  Posar el número de metres que voleu (mínim de 2 metres lineals per parada).
3. Una vegada realitzada la preinscripció rebreu un correu electrònic que servirà com a comprovant de la reserva de l’espai.
4.  A patir del dia 13 de desembre, rebreu un correu electrònic on hi haurà el vostre número de parada, la seva ubicació i la normativa Covid vigent. Serà en aquest moment en que haureu de fer-ne el pagament per la plataforma de TPV virtual de la nostra web, amb tarja de crèdit. https://firanoia.cat/pagament/ o bé per transferència bancaria al compte: BBVA ES74 0182 3114 3401 0150 9319.
En cas de no realitzar el pagament abans el dia 22 de desembre, es perdrà el dret de reserva de l’espai.

2. Anul·lacions

En cas de no poder-se realitzar la Fira per causes sanitàries o alienes a l’organització justificables, es retornarà el 75% de l’import liquidat.

 

3. Distribució de les parades

La distribució es farà d’acord amb les prioritats següents:
– Participants en l’edició anterior
– Superfície sol·licitada
– Ordre de sol·licitud d’inscripció
– Productes a exposar
– Altres consideracions tècniques

L’adjudicació d’espais és dret exclusiu de l’organització.
En cas de voler estar junt amb algun altre expositor, ens ho han d’indicar al moment de la inscripció.


4. Muntatge

És obligatori muntar parada. No és permès exposar els productes directament a terra, cal muntar-ho damunt d’una taula.
Cal iniciar el muntatge el mateix dia 6 de desembre a partir de les 7 del matí, una vegada s’hagi donat la ubicació des de l’organització. No abans.


5. Desmuntatge

Una vegada acabada la fira i deixant l’espai completament net.

IMPORTANT:
La inscripció definitiva no serà efectiva fins a haver rebut el correu d’acceptació amb la ubicació, haver realitzat el pagament a través del TPV virtual, dins el termini establert i haver acceptat la normativa de l’esdeveniment.

Fira d’Igualada – Oficines – C/ Germanes Castells, 25 – 08700 Igualada – Barcelona – T 93 804 01 02 – inscripcions@firaigualada.org – firaigualada.org